Česká advokátní komora byla dne 5.2.2016 pověřena Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR mimosoudním řešením spotřebitelských sporů pro oblast sporů mezi advokátem a spotřebitelem ze Smluv o poskytování právních služeb (na základě zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů). Internetová stránka tohoto pověřeného subjektu je www.cak.cz.
Každý advokát je povinen uvádět tuto informaci na svých smlouvách se spotřebiteli ( případně ve svých obchodních podmínkách, pokud na ně smlouva odkazuje), dále na svých webových stránkách, jestliže je advokát provozuje.
V případě sporu mezi spotřebitelem a advokátem, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, poskytne advokát spotřebiteli tyto informace v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat.
Dle současného znění zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je klientům (jakožto spotřebitelům) dána možnost mimosoudního řešení případného sporu s advokátem, a to prostřednictvím mimosoudního řešení věci skrze pověřený subjekt, kterým je v těchto případech Česká advokátní komora.
Veškeré podrobnosti k otázce mimosoudního řešení sporu klienta (spotřebitele) s advokátem, včetně podrobného návodu jak postupovat, jsou uvedeny na internetových stránkách České advokátní komory – www.cak.cz. Česká advokátní komora, Národní 16, 110 00 Praha 1, ID datové schránky: n69admd, Elektronická podatelna ČAK: epodatelna@cak.cz, Tel.: 273 193 111.
Česká advokátní komora byla dne 5.2.2016 pověřena Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR mimosoudním řešením spotřebitelských sporů pro oblast sporů mezi advokátem a spotřebitelem ze Smluv o poskytování právních služeb (na základě zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů). Internetová stránka tohoto pověřeného subjektu je www.cak.cz.
Každý advokát je povinen uvádět tuto informaci na svých smlouvách se spotřebiteli ( případně ve svých obchodních podmínkách, pokud na ně smlouva odkazuje), dále na svých webových stránkách, jestliže je advokát provozuje.
V případě sporu mezi spotřebitelem a advokátem, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, poskytne advokát spotřebiteli tyto informace v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat.
Dle současného znění zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je klientům (jakožto spotřebitelům) dána možnost mimosoudního řešení případného sporu s advokátem, a to prostřednictvím mimosoudního řešení věci skrze pověřený subjekt, kterým je v těchto případech Česká advokátní komora.
Veškeré podrobnosti k otázce mimosoudního řešení sporu klienta (spotřebitele) s advokátem, včetně podrobného návodu jak postupovat, jsou uvedeny na internetových stránkách České advokátní komory – www.cak.cz. Česká advokátní komora, Národní 16, 110 00 Praha 1, ID datové schránky: n69admd, Elektronická podatelna ČAK: epodatelna@cak.cz, Tel.: 273 193 111.